نحوه ورود به پنل مدیریت : پس از ساخت وب سایت و تحویل آن، با ایمیل (یا تلفن همراه) و رمز عبور (همان کدملی) از بخش ورود به حساب کاربری، وارد پنل مدیریت سایت خود شوید.
محیط ظاهری پنل مدیریت با پنل کاربران معمولی شبیه هم هست اما پنل مدیریتی دارای تنظیمات و دسترسی های گسترده جهت مدیریت سایت میباشد.
داشبورد : در بخش داشبور مدیریتی بخش هایی در صفحه وجود دارد که به ترتیب آن ها را معرفی میکنیم.
ثبت سفارش : در این بخش سفارشات ثبت خواهند شد که معمولا مدیر سایت نیازی به این بخش ندارد اما اگر خواستید سفارشی را از سایت خودتون ثبت کنید باید از این قسمت ثبت کنید.
توجه کنید موقع ثبت سفارش اگر با خطای موجودی کافی نیست مواجه شدید، نیازی به شارژ یا افزایش موجودی پنل ندارید و با رفتن به مسیر مدیریت کاربر » لیست کاربران اکانت خود را پیدا کنید و از بخش دستور، روی افزایش موجودی بزنید و به مقدار دلخواه به صورت دستی موجودی اکانت مدیریت خود را افزایش دهید.
لیست سفارشات : در این بخش میتوانید لیست تمام سفارشاتی که کاربران پنل ثبت کرده اند را مشاهده و مدیریت کنید.
در صورت دریافت پیغام عدم اعتبار کافی و یا عدم موجودی : وارد پنل نمایندگی آپگرام شده و حساب کاربری خود را شارژ کنید. یا از مسیر تنظیمات » ایجاد لیست سرویس ها روی افزودن موجودی کلیک کنید و پنل آپگرام را شارژ کنید.
در صورت دریافت پیغام سرویس غیر فعال است یا سرویس موجود نیست : از بخش دستور در همان صفحه لیست سفارشات، وارد صفحه ویرایش شوید و وضعیت سفارش را روی بازگشت وجه ثبت کنید تا هزینه ی کاربر برای این سفارش به حساب کاربری اش بازگردانده شود.
دقت کنید:برای سفارشاتی که خطا دریافت میکنند، شما هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید و مبلغی از حساب کاربری شما در پنل آپگرام کسر نخواهد شد.
دسته بندی : در این بخش دسته بندی سرویس ها را میتوانید مدیریت کنید.
سرویس ها :
مدیریت کاربر » لیست کاربران
تنظیمات » تنظیمات
تنظیمات » ایجاد لیست سرویس ها
تنظیمات » درگاه های پرداخت
تنظیمات » پاداش درگاه
تنظیمات » ایجاد اخبار و اطلاعیه